niedziela, 1 lipca 2012

Czemu to zrobiłam ?

Cześć wam ;) Pamiętacie mój ostatni rozdział 21 ? Kilka osób pisało, że nie mogą przyzwyczaić się do "złej Eleanor". Wiecie co ? Ja w sumie też, dlatego wprowadziłam w nim kilka zmian. Czemu to zrobiłam ? Na pewno pomógł mi pewien anonim, który napisał mi kilka słów prawdy. DZIĘKI ANONIMIE ! Właśnie ten komentarz dał mi do myślenia.. Bo wiecie, od samego początku miałam największą słabość do Louisa. Szanowałam, szanuję i będę szanować to, że ma bardzo ładną dziewczynę-Eleanor Calder, z którą jak widać jest baaaardzo szczęśliwy. Źle się czuję z tym, że ją tak oczerniłam. W tym momencie znowu pada pytanie: Czemu to zrobiłam ? Hmm, nie wiem. Może dlatego, że chciałam was bardziej zainteresować tym blogiem. Jak widać to nie był dobry pomysł. 
Dlatego zachęcam was do ponownego przeczytania rozdziału 21 już z wprowadzonymi zmianami.
Dziękuję za uwagę ;)

8 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie mam nic do Eleonor. I nawet z tego ile o niej wiemy, oczywiście tej z reala, jest miła, bardzo ładna i widaćm że kocha Louisa. Jednak jej zły obraz w Twoim opowiadaniu nie przeszkadzał mi w ogóle. Było to ciekawe, w końcu o to Ci chodziło. No i oczywiście się udawało. Oczywiście przeczytałam zmieniony rozdział 21. I też w cale nie jest zły. Jak by mi przyszło zmieniać rozdział w moim opowiadaniu, by nie zmienić sensu pierwotnego pomysłu, to nie wiem czy by mi się to udało. Oczywiście czekam na kolejny rozdział. A i wystraszyłaś mnie z nagowkiem ,,Czemu to zrobiłam?''. Już myślałam, że chcesz zawieścić bloga czy coś. Na szczęście tak nie jest :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam przed chwilą rozdział po zmianach i jest o wiele lepszy ;)) Choć tamten ze "złą Eleonor" też był niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? To o wiele bardziej podobało mi się wcześniejszy rozdział ! Osobiście Eleonor bardzo lubię bo jest świetną dziewczyną ale w Twoim opowiadaniu spodobało mi się że wprowadziłaś tam czarny charakter :) To jest oczywiście moje zdanie ponieważ lubię jak w książkach występują osoby, które lubią mieszać innym :P

    http://diary-strewn-with-roses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już nowy rozdział. : )
    http://myjudgementiscloudedliketonightssky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na rozdział 17

    OdpowiedzUsuń
  7. too kiedy następny rozdział ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już nowy rozdział. Zachęcam do czytania i komentowania. : )
    http://myjudgementiscloudedliketonightssky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń